Druhy vizuálneho tuningu

Nemecký - vyznačuje sa kompletným "oholením" (zahladením) karosérie (tzn. zbavenie líšt, kľučiek a všetkých rušivých elementov) a kvalitným veľmi pekným lakom.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Low-rider - pôvodne štýl založený v spojených štátoch portorikánskými prisťahovalci, ktorí nepotrebovali rýchle autá, ale skôr obývačku, v ktorej budú kontrolovať svoje "geta" a len tak sa predvádzať po uliciach - tzn. typické veľké americké koráby na nízkych podvozkoch. Neskôr na hydraulických podvozkoch, z ktorých neskôr aj vznikla tzv "low rider show", kde sa preteká, ktoré auto vyskočí ňufákom vyššie.
 
 
Hot Rod - tiež založený v spojených štátoch a to vojakmi po vojne, ktorí mali veľa peňazí a hľadali si zábavu. Do vtedajších áut (30. - 40. rokov) montovali motory monštruóznych výkonov a dávali z nich dolu všetko nepotrebné (blatníky apod)
 
 
Custom - tiež zo spojených štátov (40-70. Leta) zahŕňalo opäť "holenie", kompletné prevarovaniu oceľových nárazníkov, blatníkov, výmeny svetiel, znižovanie striech (top-chop), výrazné lakovanie doplňované rôznymi efektmi (plamene, rôzne krivky a pod) . Asi sa jedná o najextrémnejší úpravy s veľmi jemným citom pre detail a naozaj známa autá sú symbolmi dokonalosti, v ktorých do dnes berú dizajnéri celého sveta inšpiráciu. Jedná sa asi o štýl najviac vyhľadávaný populárnymi a slávnymi ľuďmi.
 
 
Rat-style - zvláštne štýl úpravy auta ktoré má karosériu v horšom stave (pokročilé štádium hrdze) a zámerne sa tak nechá! Ostatné technické komponenty sú zrenovované, alebo nahradené novými a auto je tak po technickej stránke vo veľmi dobrej kondícii, na nízkom podvozku a veľkých kolesách aj keď treba oceľových s chrómovými doplnkami. V korodujúcich plochách môžu byť rôzne obrazce, prorezlé diery nie sú nijako prekvapujúce a robia z nedostatku prednosť.